marți, 13 iulie 2010

Despre T.N.A.-ul la romani

Intr-una din saptamanile trecute am mers cu microbuzul de la Bucuresti spre Tulcea si tot asa si inapoi. Pentru ca este o distanta destul de mare, se face cate un popas pe fiecare sens de mers. In ambele dati am servit cate o cafea, asa, de inviorare. La dus a fost destul de ok, in sensul ca era cafeaua buna si pretul a corespuns cu cel din meniu, insa la intors mi-a facut un chelner cafeaua in sictir, i-am dat 5 lei si mi-a returnat 1.50 lei, desi scria ca o cafea este 2.50 lei. Cand i-am atras atentia, mi-a spus cu o "nonsalanta" debordanta ca nu e la zi meniul. Ma gandesc ca niste automate de cafea ar rezolva aceasta problema a mea (si nu numai) si m/ne-ar scuti de T.N.A. (taxa pe nesimtirea adaugata).

Azi de dimineata in statia de metrou se derulau imagini si comentarii despre Michael Jackson. Omenirea a avut de-a lungul timpului tendinta de a construi idoli, are o nevoie acuta de repere. Pot astfel de automate de cafea ca cele de care am pomenit mai sus sa devina idoli? Probabil ca nu, insa cu siguranta pot raspunde cu succes unei nevoi a omenirii.

4 comentarii:

  1. Probabil ca voia sa-i lasi si bacsis la cei 2.5 lei :)) Btw, e visul meu sa-mi cumpar un espressor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Solutia cu automatele mi se pare buna cu conditia sa existe si alternativa umana, civilizata, si care sa nu aplice T.N.A.

    RăspundețiȘtergere
  3. probabil ca automatele astea de cafea ar face mult bine clientilor ... ar scuti si spaga, si timpul de asteptare, si ar evita contactul cu ospatarii romani serviabili ca niste cadavre in descompunere.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e vorba de spaga..aia e nesimtire,una e cand lasi bacsis pt ca asa doresti ca iti place cum ai fost servit si una e cand te fura pe fata

    RăspundețiȘtergere