joi, 2 aprilie 2009

Ivan Rebroff, origini rusesti vs. pregatire nemteasca

Voi inaugura acest blog cu o postare dedicata unei descoperiri facute astazi, o voce cu totul si cu totul deosebita, cea a lui Ivan Rebroff. Despre persoana domniei sale puteti citi cate ceva pe Wikipedia scurta biografie
Il puteti asculta in numeroase inregistrari prezente pe youtube, dintre care cea mai impresionanta mi s-a parut a fi Ochi Chernye
Este surprinzator ce sentimente a reusit sa trezeasca in mine in momentul in care am ascultat cantecele sale. Din pacate, s-a stins in cursul anului trecut, fara ca presa sa ii aduca vreun omagiu, cel putin nu la noi, asa cum a facut in cazul lui Pavaroti, ca sa dau un exemplu.
Astept cu interes parerile voastre in ceea ce il priveste.

4 comentarii:

  1. Intradevar superba voce!
    Succes cu blogul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru urare.
    Si poate, in timp, atunci cand voi adauga continut blogului meu, vei fi interesata in link exchange cu vreunul din blog-urile pe care am vazut ca le detii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinara voce.. Cum de n-a fost atat de cunoscut ca si marii tenori..Pavarotti si ceilalti??Il asculti si nu te saturi..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am descoperit acest minunat talent de curand ascultand intamplator cantecul Vecernai noci ....Este ceva divin in glasul acestui "om" . Asa este ... nu te saturi sa-l asculti........

    RăspundețiȘtergere